Arkadaşlar bu romantiklikten çıkın bence. Herkes işini para kazanmak, hayatını devam ettirmek için yapıyor. Zevk için yapılan, para almasa da yapılacak şeylere hobi deniliyor. Bana bugün para vermeyeceğiz desinler yarın bulamazlar.
Üstelik. sağlık personelinin tek derdi para falan da değil. Sağlıkta şiddet aldı başını gitti. İyi madem siz çalışırken sürekli birileri sizi psikolojik, sözel, fiziksel şiddet uygulasın siz çalışırsınız :p ama bu insanlar insan gibi yaşama konusunda kesin kararlı. Ayrıca mesai saatleri inanılmaz boyutlarda. Bitmek bilmeyen icap nöbetleri, asistanlar için 36 saat kesintisiz çalışma. Kimse kimsenin kölesi değil. Bugüne kadar iyi köle gibi çalıştılar. Bundan sonra çalışmayacağız diyorlar. İnsan gibi çalışacağız diyorlar.
Bir de bu halkı madur etmeden grev nasıl oluyor ben bilmiyorum? Mesela kuryeciler iş bıraktılar. Fabrika işçileri iş bıraktı. Doktorlar da iş bırakıyorlar. Başka bir grev türü mü var? İyi pazar gecesi gidip sağlık bakanlığının önünde bağırsınlar belki işe yarar :p
İş bırakacaklar, bizler madur olacağız ve tepkimizi devlete göstereceğiz ki öyle düzelsin. Verin insanların haklarını diye baskı yapacağız yani. Köstek olmayacağız ki bir daha madur olmayalım, devlet hastanesinde doktor bulabilelim.