minikmucizemmmmmmm Ezo25 canım sabah ilk idrarınla yap en doğru sonucu alirsin ve bizimle paylaş umarım hamilesindir ☺️
sumelegi Ezo25 ilk başta silik çıkmadı bile pozitif demek. Demekki daha yeni bi gebelik. Sabah ilk idrarla testi tekrarlayın. :)
Melekk8 Ezo25 kuzum bende çok test yaptım başıma gelmemişti umutlandım ama hamile değilmişim bence testi tekrarla🥰
Melekk8 Ezo25 evet canım bende sordum burda bana da dedilee pozitif olmsaydı hiç çıkmazdı dediler ama maalesef hasta oldum en iyisi sen tekrar yap bu sefer başında ayrılma🥰
Nursezer37 Ezo25 benim adetime vardı yaptım aynı gün 2 tane yaptım benim ilk yaptığım silikti yarım saat sonra bidaha aldım net çizgi çıktı istersen yeni bitane daha Al aç karnına yap ozaman belli olur hayırlısı olsun inşallah
Seymasezer Ezo25 bence eşiniz şimdi nöbetçi eczane bulsun erken gebelik testi alsın 15-20 TL bişey. Hemen yap öğren hiç yarını bekleme🌺
Nursezer37 Ezo25 olsun biseu olmaz şansını dene benimde günüme vardı şüphe üzerine yaptım bende öyle öğrendim şimdi 23 haftalık hamileyim senden güzel haber bekliyorum ♥️
Seher_bekar07 Ezo25 ben önce testi bozuk zannettim uyudum uyandığımda böyleydi 2 gün sonra bidaha test yaptim 2.ci cizgi belliydiii❤