Artık teknoloji hayat değişti
Neden okadar sancıyı göz göre göre çekesin ki
Normal dogum da tamam acılman olur baya normal dogum yaparsın ama diyelim acılman 1-2 açılma yok suni sancıya vs gerek varmı ol sezaryan geç
Can daha önemli
Hem bebek hem anne için en dogru olan hangisiyse o yapılır biter abartmaya gerek yok
Benim ilk gebeligim
Doktor bana bebegi riske atmayalım ben eşiminde 2 kez dogumunu sezaryan yaptırdım tertemiz iş dedi
Bana da mantıklı geldi ama dogacagı güne yakın karar vericem yani açıklıgıma göre.
Yıl olmuş 2022 artk kasabada yaşıyo gibi düşünmeyin