Sinoooom benim cevremde normal doguma karşiydi ben o kadar isterken yok rahim agzi kocaman oluyo geri toparlanamiyor yok o kadar aci cekiyorsun dr da kandirip sezeryana sokdu ama dogumdan kolaymis 12 saat suni sanci cekdim maffoldum sezeryana agliyarak girmistim bayilttilardi cok korkuyordum bende uyandigimda dikislerimi hissettim oksurunce aa dedim cocugumu almissiniz bumuydu o korkuttuklari sezeryan dedim sonrasinda yaninda bakacak birin varsa cok guzel ama yaninda biri yoksa rezillik cekiyorsun 6 saat sonra kalkip bebegimle ilgilene bildim 5 6 gune toparlandim ama anlattiklari gibi korkutucu degil onca aci cekmiyorsun o yonu guzel ben bazen diyorum normali yapamazdim iyiki sezeryan olmusum