Biroglanannesiii moom222 benim şimdilik oğluşum olmadı kızım oluyor inşallah :) ama oğlum olsaydı Aras - Rüzgar - Umut - Barlas istiyordum :)
123456fnda Oğlum Metehan hamileyim cinsiyet belli değil ama kız olursa Aslıhan ya da Neslihan erkek olursa Batuhan yada Demirhan düşünüyoruz bakalım nasip ☺️
burcuo moom222 Biz Deniz Alp vereceğiz, ama tek başına Alp, Tuna, Özgür, Ozan gibi isimleri de beğeniyorum. Atlas da çok tatlı bir isim 🌸
Umranalkan moom222 benim esim Muhammed Ama icki gezme tozma obicim.. ismine yazik diyorum oyüzden bu zamanda zor
T-GizemA Mustafa Aras koyacağım bende inşallah sağlıkla gelsin 💙 Mustafa rahmetli kayınpederimin ismi ben çok istedim koymayı Aras’ta hem güncel hemde yanına çok yakıştığını düşündüğümüz bir isim oldu 💙