Bende de polikistik vardı doktor çok çocuk düşün diyordu ama pek niyetim yoktu 😅Ve 35 yaşımdayım şans eseri hamile kaldım ,çok şaşırdım 🤗Doktorum bu yaşlarda hamile kalma durumu yüksek oluyor dedi ,ilginç 🤗Şimdi ise keşke önceden yapsaymışım diyorum ..23.haftamızdayız🙏🏼içinizi ferah tutun sizin de olacaktır inşallah 💙💐