Suzan-mustafa55 Dilaraa1 14ude bana vermişti ama ben hafta sonu istediğim için 12sine aldım en son 36+3te 3 kiloydu bebeğim sizin kaç kilo
Zubidubii Dilaraa1 iyiydi ekstra bi skntı yasamadim spinal sezaryen olmustum biraz heyecan vs oluyo tabi normal olarak :)
Zeytin20 Dilaraa1 bende 37 oldum 12 den sonra 🤗 9 Mart nst gireceğim herşey yolunda ise saat verecek doktorumuz 😍
Irem2veysel Dilaraa1 bnm regl tarihine göre 31 Mart son gün amaa gün gecmiyo bir an önce kavuşmak istiyrm normal doğum olcak benim de inslh