Dilaraa1 ben de daha erken gelmezse 15 mart istiyorum cnku 38+3 olacaz bu hafta 37+3 te muayenem var bakalim doktor ne dicek her an gelebilir cok asagida demisti en son sükür smdilik gelene giden yok. İlk oglumda 38+2 de sezaryen olmustum. Anne karninda ne kadar cok kalsa o kadar gelisimini tamamlar deniyor baklim hayirlisi :)