Gmz34- Gokcemcelik odada yaptılar altında hasta bezi vs serili oluyor ama en zoru oydu benim için bağırdım baya
Nihanus Gokcemcelik yaa ilk kez duydum belkide olabilir ama kum torbası olayı beniö doğurduğum hastanede hiç yoktu mesela
Gokcemcelik Canpolat bugün sabah 7den 12 ye kadar adet sancısı gibi sancı cektm hadi gel dedm sonra geçti 🥲😁 doğuruyorum sandım heveslendim ya
Gokcemcelik Eylul4142 ayy biz bakamiyorken kesi yerine onlara minciklatmak mi ?😬 İnsallah bu sefer hersey senin için daha iyi olir ♥️
Eylul4142 Gokcemcelik hepimiz için inşallah canım ama tam kesi yeri değil kaburganın bittiği yerden aşağıya doğru o an pek acımamıştı herşey anlık geçiyor sonunda bebeğe kavuştuğunuzda hele hepsi bitiyor 🥰
Gokcemcelik Canpolat artar insallah dedm hastaneye zor yetişirim insallah dedm ama dipcik gibi oldm sonra 😁
Brnaebu Nasip_kismet yaaa bende 2.hamileligim insallah kolay gecer ilkinde benimde seseryandi ve cok zor toparlandim 20 gunu buldu.tek istegim bunda hemen toparlanmak.
Nasip_kismet Gokcemcelik devletteydim zaten gelen bastrdi giden bastrdi ama cok aci olmadi daha kolay kalkdim 2. gunu sanki dgum yapmamis gibiydim . Ilkinde 10 gune anca yurumem serilesti.
Urfali3463 Eylul4142 evet bende cidden 2.5 yık olucak doğum yapalı en korktuğum karna bastırmaları ve ayağa kalkmak. Rüyalarıma kadar giriyor