Canım bende doğurdum bebeğim 32 günlük oldu bile ama bende burdan kopamayanlardanım 😂 doktoruma her kontrole gidişimde hocam söyleyin sakın karnıma bastırmasınlar dedim. Rüyalarıma girdi bu karına bastırma işi resmen kabusum oldu. Sezaryenden çıktım doktorum kontrole geldi yanındaki hemşireye de hastanın karnına bastırmayın sakın dedi. Çok şükür bu karına bastırma mevzusunu yaşamadan ertesi gün çıktım hastaneden 😂 darısı başına olsun kuzum 🙏🏽