starmom bizde kaynanalar qyni yerde oturuyoruz o da gelir kalır mesela iki gün oncere buradaydı biraz önce yine geldi haber de vermiyorlar gelirķen bibde venim kaynanamla pek aram yok konuşmuyorum bi ara büyük tartışma yasamistik ben hamileyim beni sinir krizine sokmuştu o gün bugün konuşmam ve üstelik iki gelini daha var bende dahil bizim arkamızdan konuşup bizi insanlara kotuluyor hucbise yapmamış gibi yüzümüze bakabiliyo o da var eve geldiği zaman da konuşmuyorum o tv izler ben telefona bakarım