Azizinannesi2 Teşekkür ederiz kuzum 🙏🏻 Ben test vermedim, zaten direkt bana da mesaj geldi pozitif vakayla temas ettiğinizden dolayı zorunlu izolasyon sürecinde kalmanız gerekmektedir diye. Hemen odaları ayırdık, eşim yatak odası ve banyoyu kullanıyor evin öbür ucunda biz başka bi uçtayız Arın’la. Eşim iyi, eşimin alerjik astımı var onun için bu zamana kadar hep korkmuştum onun açısından ama çok şükür hafif atlatıyor. Biz zaten başında fark edemedik, dediğim gibi alerjisi olduğu için yine alerji sandık. Cumartesi pazar günü sabah uyandığında ağzımda değişik bi tat var diyordu, pazartesi izinliydi boğazım ağrıyor şiş gibi hissediyorum dedi gün içinde geçti, salı günü artık iş yerindeyken bel ve sırt ağrısı başlayınca covid diye düşünüp müdürle konuşmuş kadın da test yaptır diyip izin vermiş. Öyle öğrendik. Şuan için arada bi öksürüyor, hafif burun akıntısı var, akşamları da baş ağrısı oluyor onun dışında iyi. Arın da iyi teyzesi çok şükür. Sanırım bizde bir şey yok. Karantinanın 4.günü bugün ama eşimin belirtileri çıkalı 6 gün oldu.