Deniz_yildizi Ozge11 doktorum rutin kan tahlillerini istemişti idrar tahlilide istemişti orda çıkmış canım 😌 Şimdi ilacımı kullandım bol su iç dedi bakalm bi daha belki kontrol amaçlı ister herhalde :)
Ozge11 Deniz_yildizi hım anladım ben şikayetleriniz üzerine tahlil yaptırdınız sandım ara ara tahlil yaptırmakta fayda var demek ki belirti olmadan da enfeksiyon olabiliyor ☺️
Deniz_yildizi Ozge11 yok ben fark etmemiştim 😀 Efivet aslnda doğru diyorsunuz ara ara kontrol amaçlı test yaptırmak lazım😀😉😉
ZeuGizemAkyldz Deniz_yildizi iyi geliyormu bilmiyorum ama iyi geldiğine inanmak istiyorum :) çünkü gebelikte enfeksiyon agrı sızı cok kötü bir durum. Gebeliğimle alakalı en ufak sıkıntım olmadı mide bulantım aşermem hiçbişy olmadı ama bu enfeksiyon mahfetti beni oda geçmişten gelen böbrek taşları oldugu için:( rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin :(
Deniz_yildizi ZeuGizemAkyldz çok geçmişler olsun :) ben de 9+2yim şuan enfeksiyon haric bulantım ye ek yemeği geciktirince oluyo :):) inşallah bu enfeksiyonda inş çabucak geçer :):)