Deniz_yildizi Arkadaşlar dün tahlil vermiştik idrar yollarımda enfeksiyon çıkmış. Doktorum bol su iç dedi birde monurol isimli suyla karıstırılan bir ilaç verdi:( İster istemez moralim biraz bozuldu:( Hamileyken olan var mı nası geçer bebişe bi zararı olur mu :/
Oyakubra Deniz_yildizi % 90 nı enfesksiyon bendede var fitil verdi bol bol su iç geçemesse tadawi dedi. çok ilerlerse erken doğuma kadar yolu var dedi,ihmal etme
Mihribank Deniz_yildizi çok fazla değil demek ki yoksa fitil falan veriyorlar. Benim de olmuştu bol su dedi ve o tozdan içtim bir kere geçti çok şükür. Su içmeye dikkat edin geçmiş olsun ☺️
Esmabaynsldz Deniz_yildizi benimde hamileliğin ortalarından beri var ve şuan 39 um hala var geçmiyor bazen gebelikte en sık karşılaşılan durummuş bol bol su iç monurol zararlı bi ilaç değil inş iyiye gider,geçmiş olsun 🙂
Deniz_yildizi Mihribank su içmeyi cok seven biri degilim ama bebiş için içicem inşallah geçer benimkide hemencik :):)
Oyakubra Deniz_yildizi evet cnm ama nadir ilerlemesi. sen suyunu iç,ilacını kullan bide wclere dikkat et ,iç çamaşırını ütüle mutlaka pamuklu giyin ,sık sık pedini deiştir
Deniz_yildizi Esmabaynsldz olağan bişey sanırım enfeksiyon. Bakalım inşallah bana da iyi gelir ilaçlar da geçer Doğum ne zaman :)
Edanurusta Deniz_yildizi Bende de çıktı enfeksiyon 😔 ilaç verdi banada hamilelikte hiç kusmayan ben ilacı içer içmez kusmaya başlıyorum. Bu yüzden kullanamadım ilaçları. Doktora gitsem tekrar ne yapabilir ki ?
Deniz_yildizi Edanurusta benimde hiç bulantım kusmam olmadı şimdiye dek☺️ İnşallah ilaca karsı bi duyarlılığım olmaz 👻
ZeuGizemAkyldz 5 aylık hamileyim 5 aydır çekiyorum cunku böbreklerimde taş var.. yapacak bişey yok:(ben sabah akşam sirkeli su içiyorum enfeksiyonu atmak için
Deniz_yildizi ZeuGizemAkyldz sirke her derde deva☺️İyi geliyor mu peki:) Bende bugn başlıyacagım ilaca bakalım inş iyi gelir Size de cok geçmiş olsun 😌
ZeuGizemAkyldz Deniz_yildizi iyi geliyormu bilmiyorum ama iyi geldiğine inanmak istiyorum :) çünkü gebelikte enfeksiyon agrı sızı cok kötü bir durum. Gebeliğimle alakalı en ufak sıkıntım olmadı mide bulantım aşermem hiçbişy olmadı ama bu enfeksiyon mahfetti beni oda geçmişten gelen böbrek taşları oldugu için:( rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin :(
Ozge11 Deniz_yildizi enfeksiyon olduğunu nasıl anladın canım ben iki ay önce yaptırdın bir şey çıkmadı tekrar ne zaman yaptırmalıyım ya da nasıl belli eder kendini
Deniz_yildizi Ozge11 doktorum rutin kan tahlillerini istemişti idrar tahlilide istemişti orda çıkmış canım 😌 Şimdi ilacımı kullandım bol su iç dedi bakalm bi daha belki kontrol amaçlı ister herhalde :)