Hayallerim95 sudee17 bende yutamıyorum bu yuzden hamileliğim boyunca vitamin ilacı bile içemedim içince boğazımda kalacak hissi oluyor bi kaö defa zorladım ama psikolojim daha önemli o yüzden içmiyorum napıyım
Hayallerim95 sudee17 36 doğuma yaklaştım 😅 Balık hapım vardı yutamıyorum dedim doktora o zaman içme dedi sınra ek azından bi kere iç dedi bi deniyim dedim az daha boğazımda kalıyordu sonra tövbe ettim içmedim
Beyzan738 sudee17 canm vitamin onemli hem senin icin hem bebis icin icemiyosan kasigin tersiyle ez kasiga dok bol bol suyla ic bari.. Sonra yiyeck bsyler alirsn agzinin tadi degsmesi icin
Beyzan738 sudee17 o zaman doktoruna bunu sole hap yutamiyorum kesinlikle de ona gore hap degl suda eriyen kapsul, vs verir
Altntp sudee17 bende de o korku var küçükleri yutarım bol suyla ama büyükleri ıcemıyorum boğulma korkusu var bende doktoruna sorsan toz halıne getırılıp ıcılebılınırmıkı acaba