babypoemnur kuzum bi tanesi kontrole sürekli özele gitti doğuma sancısı gelince şehir hastanesine gitti o gün ki müsait olan doktorlardan birisi girmiş doğuma normal doğum yaptı cok memnun kaldı. Diğeri de hep oraya gitti kontrollere ama sancısı geldiğinde gece nöbetçi doktor girmiş doguma o da baya memnundu hatta ziyaretine gittim odaları flan tertemiz kocaman her anneye bi hemşire veriyorlar baya ilgililer bende orda yapmayı düşündüm o yüzden ikisiyle de baya detaylı konustum ama benim eşim özel de istedi o yüzden özelde doğum yapcam