BusraAltiok Ankara sehir hastanesi memnun kalınan bayan doktorlar hakkinda tavsiye verebilirmisiniz ? Ya da memnun kalmadığıniz kişiler kimler oldu?
Aleyyyy BusraAltiok rica ederim. Doğumum orada gerçekleşti hiç kötü birine rastlamadım Allah hepsinden razı olsun
BusraAltiok Aleyyyy ya bir de ben ayin 1inde kontrole gittim kan idrar verdim 10 gün içinde gel dediler tekrar mı randevu alıp gideceğim
gul06_ Aleyyyy Eşi refakatci olarak kabul ediyorlarmi birde sezaryn olan kisilere tek kisilik odami veriliyor.
Aleyyyy BusraAltiok randevu yoksa sabah erken gidip sıra alın ama randevu varsa daha rahat edersiniz çok beklemezsiniz
Aleyyyy gul06_ eşin eğer kimsen yoksa mecbur olarak alıyorlar. İster sezeryan ol ister normal odalar tek kişilik sadece 2 tane 2 kişilik oda var oda sans denk gelirse benim tekdi.