Bugün kontrolüm vardı nst de kasılmalarım cıkdıgını söyledi doktorum. Proluton depot iğne ve ciğer geliştirici yazdı. Size ne önermişti. Birde bol su iç uzan dedi. Kilomuzda 3.600 34+2 yiz bebeğim erken mi gelcek acaba 😳 Kilomuz önde gidiyor doktor cok iyi dıyor kilosuna takılmıyor hiç.