Meleekk rotateq (3doz), nimenrix (2), bexsero (2 doz) hepsini yaptırdik, hiç bir yan etkisi olmadi ateş yapabilir diye söylenmişti. Esiniz zamanında hastalıkları yapacak mikroplar yoktu belki, zamanla görünmey başlandı hatta Suriye veya farklı ülkeden gelen insanlar , ülkemizde farklı hastalarin çıkmasında veya yayılmasına neden olabiliyor diye duymuştum. Hatta kızamık ve kızamıkçık aşıları erken yaptırmistik, neden erken yapiloyro diye sordum çünkü artış olmuş diye bilgi aldım ASM den yaptırdık hemen🤔 çocuk aşıları çok önemli yaptırılmalı👍