Meleekk 2 aşıyıda tam dozlarına kadar yaptırdım. Yemem içmem boğazımdan keser yaptırırım. Eşinin çocukluğunda ülkede Suriyeliler Var mıydı? Hastalık taşıdı mı? Herşey hormonlu muydu? Beslenmeler bu kadar kötü müydü? Yakın tanıdığımızın oğlu 3.5 yaşında menenjit geçirdi. 5 kez kalbi durdu sol tarafı felç geçirdi geçici kör oldu. Çocuk 7 yaşında yıllardır fizik tedavi görüyor hala düzelemedi. Dil gelişimi ilerlemedi. İlk okula yazdıramadılar. Raporla özel eğitim alıyor. Aile varını yoğunu çocuğa harcadı. Ve aşı paralı diye yaptırmamışlardı. Ne gerek var mantığındalardı. Kaç ev sattılar arabaları bile yok artık. Maalesef bunlar acı gerçekler.