Mrvsglmm motherofyourbaby Oğlum doğdu ertesi gün sünnet yaptırdık ne bi ağrısı oldu nede başka bişey inanın farkında bile değildi en iyisi doğumca hemen yaptırmak bidaha oğlum olsa gene onda da aynı şeyi yaparım
Sinoooom Poyrazinannesiiii eşin mi çekecek büyüyünce acısını 🙄 doğumdan sonra yaptırın en güzeli bu ve hemen iyileşiyor idrarı ile 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_35 Aselinkooo beş aylıkken yaptım hastanede yaptık lokal olarak geçen hafta yaptik iyileşti bile
Merve090 Bizde hemen yaptırmayı planlıyoruz ilk haftalarda idrarını az yaptığı için be sinirleri tam gelişmemiş olduğu için acı çekmediğini ve 48 saatte kaynadığını söylüyorlar o yüzden mantıklı geldi bize