Sinoooom dinen önerilen de 40ı çıkmadan yaptırılması huysuzluğunu alır vs diyor bazı yerlerde bende o yüzden istiyorum aslında ama eşim izin vermiyor Haziran’da doğumum yazın evim aşırı sıcak oluyo rahat olur diyorum ama bilemedim. Zaten 2 ve 4 yaş arası önerilmiyor psikolojik olarak zedelediği için