Kizlar bebeğimin hareketini dünden beri pek hissetmiyorum sadece elimin altından kayip gittini hissettim artık o güçlü tekmelerini hissetmiyorum sürüntu şeklinde hissediyorum 3 4 kere normal mi 😔😔 çok endiselendim bugünde aynı olunca çikolata yedim meyve suyu içtim ama yine aynı