Pyrz_07 Tettyy benim doktorum günde 1 fincan içebilirsin demişti geçen hafta grip olmuştum içtim bi zararınıda görmedim acıkcası fazlası tabiki zarar kararında içmek lazım
Nergissi Tettyy doktora sormuştum ıhlamur içebilirsin dedi. Nane çayı da içebilirsin demişti. Hastaydım o zaman içtim ikisini de. Sizinle aynı haftalardaydım.zencefil ve zerdeçal bilmiyorum