Eclinass bugün 6.cı günüm daha iyiyim çokşükür eşim de olmuştu ondan bana geçti o çok güzel atlattı maşallah 🧿 ben zor geçirdim ama şuan daha iyiyim çokşükür yarın son günüm sadece burnum tıkalı ve koku tat alamıyorum inşallah oda düzelir ☹️☹️Ne yesem saman gibi