momm12_ inşallah canım gerçekten gıcık bir ilaç. Kullanması ayrı, yan etkileri ayrı. Ama öncelik bizim ve bebişin sağlığı:) ben birde 3 kere iğne olmştm. 😅 doktor bebeğin düşeceği varsa iğne yapmak ilaç kullanmakta etki etmez ama biz tedbirimizi alalım demişti. Aslında tamamen Allah’ın takdir ilahisi. O bebeğin yiyecek rızkı varsa dünyada hayırlısıyla doğar. :)