Nemregn Mehtapca06 zaten hormonlar tavan herkeste en ufak şeyde korkuyor insan ister istemez sağ salim kucağımıza alalımda gerisi bir şekilde hallolur inşallah
Esrasena bebeklerin_annesi Ben denk geldim öyle birine,küçük yaştaydı,doğumu gelmş kızın,doktor muayene etcek daha sokmadan bağıruyo ağlıyo,kaç kez denedi kadına vuruyor.En sonumda doktor patladı yaparken nasıl yaptın bağırdınmı böyle dedi hahaha 😁😁😁😁
bebeklerin_annesi Esrasena 😂😂😂 bencede yapmaya gelince iyi buna gelinde ağla bağır Ama küçük yaşmış ona üzüldüm 😔
dilara_cinar99 bebeklerin_annesi Ya bazılarına doğumu tetiklemek için bı tık sert davranıyor olabilirler sıyırma işlemi için o biraz daha acılı olabilir ama yine de abartılı biraz tepkiler ☺️