Sibel_l3 bende oyle vallahi 30 haftays nasil geldim bilmiyorum piskoloji cok onemli ağrım sızım oldunda misal gecer zaten bidaha olmaz diye diye geldim buralara insallah bundan sonrada böyle olur yani beynini ne kadar rahat tutarsan o kadar iyi geciyo gebeliğin herseyi sıkıntı etmemek lazım