dilek6 Pinkk senin ve bebeğin için en güzeli en hayırlısı olsun inşallah 🥰 seninde bu cumartesi net belli olur o zaman çatı kontrolü 37 yapıyormuş bazı doktorlar öyle demişlerdi 🌸
Hayalim38 36+1♥️ en son 16 mart diye konuştuk doktorumuzla ama cumartesi günü kontrol var yine tam net kesinleşecek inşallah 🤲 çok az kaldı hem heycan hem stres korku endişe ne ararsanız var şu sıralar 😅
2cucukanasi dilek6 göğüs için krem alıp kullanmaya başlamanı öneririm göğüs uçların yumuşayıp emzirme zamanında yara olması parçalanması durumunu çok daha hafif atlatırsın zeytinyağı da sürebilirsin
dilek6 2cucukanasi bu hafta kullanmaya başlayayım mı ne önerirsin hiç kullanmadım daha doğrusu aldım ama bana doğumdan sonra kullan diyenler oldu
Smyrayldrm dilek6 sızede Masallh 🧿 bende gıdecem ne dıyecek acaba merak edıyrm saglıkla dogsunlar ınslhh bebıslerımıxı
2cucukanasi dilek6 yok yok ne kadar erken kullansan iyi bence başla bende bu hafta başlıcam göğüs uçlarının yumuşamış olması çok büyük avantaj sağlar zeytinyağı kullanıcam ben doğum sonrasında da lanolinle devam edicem canım
Meltemak35 dilek6 aynen doktor hangi tarih olsun deyince tuhaf hissettim sanki bebegin kaderiyle oynuyormuş gibi😁 inşallah sağlıkla gelsin minisler
dilek6 Meltemak35 benim doktor aşırı soğuk kanlı bi tip ama aşırı mesleğinde iyi direk söylüyor böyle diyorum hocam bende kalp var sindire sindire deseydiniz gülüyor yani çok tuhaf bi durum 😄 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 🌸
2cucukanasi dilek6 ne demek canım aklıma başka şeylerde gelirse yazarım sende birşey sormak istersen bildiğim kadarıyla yardımcı olurum 😇
Sindamek dilek6 yok ben aslında istemiyordum doktor 17 Si 18 i dedi eşimde madem doğum gününde olsun dedi tek doğum günü ile beni de aradan çıkaracak 😊