dilek6 Hlltoprak doktorum banada 39 demişti ilk söylediği zaman ama kendi kendine 38+3 te alacağını söyledi bende şaşırdım zaten beklemek beni bitiriyor olur dedim 😅
happybaby123 dilek6 hep beraber inşallah🤣❤ ama ben korkuyorum cümlesi okuyunca korkuyorum bazen aslında korkmuyodum ama inşallah yakınlaştıkça korkum artmaz spinal istiyorum çünkü son dk beni bayıltın demezsem iyi😀
dilek6 happybaby123 bak şöyle diyim ablamın parmağı ine ucu batsa 2 gün yatan biri o sezeryanda böyle sapa sağlam çıktı ya benim korkum kalmadı 😂 bide doktorlar bebek baya kilolu görünce aralarında iddiaya girmişler çıkartırken ablam ameliyat esnasında hocam banada gösterin hani nerde diyo videoda 😂 çok gülmüştük ona 😅 Yapacağımız şey sakin kalmakmış zaten doktor dedi bebek çıkıp gördükten sonra dikme esnasında bi 5 dklık uykuya dalıyormuşuz 😄
Smyrayldrm dilek6 mrblar bende mart annesiyim bende 35+2 haftalıgım 🥰 bende 20 gunde bır gel demıstı doktorum 8mart salı gunu gıdcm ozmn tam 36 haftalık oluyo banada gun verır herhalde sezeryan olacagım 3. Gebelıgım bnımde cok heycanlıyım korku var bebegım erkek benımde kalcalarım cok agrıyo cok tuseklesıyo nefes alamıyrm hıv esyalarımı yıkadım utuledım sadce hazırlamak kaldı ı slhh saglıklaa kucagımıza almayı nasip etsin cnm hepımıze ınslhh 🥰 benımde doktorum dewlette cok ıyı Allah razı olsjn benimle cok guzel ılgılnıyo doktorum 🥰hıc ntsye gırmedım bende herhalde haftaya girerim dıe dusunuyrm
dilek6 Smyrayldrm yaa maşallah size 🥰 beni 33+3 te gittimden beri hep nts alıyor 10 günde bi gel dedi en son 25 şubata gittim şimdi 8 Mart a gidicem tekrar korku yok ama aşırı heyecan var ve atamıyorum üstümden 🥰
Lajic 36+0 21 Mart benim de tarihim 🧸 2 gündür sancım oluyor karnım sertleşiyor merakla bekliyorum 🤗🤗
dilek6 Lajic benimle aynısın son iki gündür bende de aynı durum var 8 mart I bekliyorum doktorum net 21 mart dedi ama ters bi durumda öne çekeriz demişti 🥰 heyecanlı mısn herşeyin hazır mı
2cucukanasi dilek6 hepimiz sağlıkla alalım kucağınıza 🌺 ya olmaz mı oğlum sağolsun hareketsiz bir günümüz geçmiyor kaburga ve bel ağrısına bağışıklık kazandım son zamanlarda çatı ağrısı çok oluyor bebeğimde aşırı hareketli ve çoğunlukla can yakıyor ama az kaldı diye kendimi avutuyorum 😶 genel olarak bende durum bu senşn ağrın sancın var mı birde sezaryen tercihin mi yoksa bebek makat geliş falan mı
dilek6 2cucukanasi tercihim değildi sezeryan olmak ama benim küçüklükten beri bi takım ağrılarım vardı vucüdümda kemik yapım sorunlu normal doğuma uygun değil dedi bide 2 tane bel fıtığım var yüksek derecede o yüzden buna karar verdiler şu aralar bel fıtığım çok arttı inşallah böyle devam etmez bazen sürünüyorum diyebilirim
Zeytin20 Mevludedamgaci iyiyim aslında 🤗 karnımda çok kasılmam var. Cumartesi nst de sancı çıkmadı. 9 ü tekrar giricem sorun yoksa 15 i doğum var. 3 yaşında oğlum var yerde oturup onunla oynamak artık çok zorluyor. Ben yatsam uyurum ama fırsatım yok 😂 bende ameliyat anına girerken çok duygusal olucam oğlumu bırakıp giricem ondan stres oluyorum 😔
Meltemak35 36+2 oldum, 19 mart a gün aldik 😊 bu 2. Dogumum planlı sezaryan da garip oluyormus😆 ilkinde normal doğumla baslayip sezaryanla bitirmiştim.
Smyrayldrm dilek6 sızede Masallh 🧿 bende gıdecem ne dıyecek acaba merak edıyrm saglıkla dogsunlar ınslhh bebıslerımıxı
Lajic dilek6 herşeyim hazır senin hazır mı :) bende heyecanlıyım ama bu ağrı neyin nesi anlayamıyorum çözmeye çalışıyorum korkuyorum da 🙈 senin ağrıların nasıl?
2cucukanasi dilek6 ya kıyamam o fıtık ağrısı çok zordur eminim boyun düzelşemem var benim de onun ağrılarıyla bile baş etmek çok zor ama az kaldı dayan canım 🤗 sezaryende spinal mi genel mi olacaksın ilk doğumda çok kolay toparlanmıştım ama bol yürüyüşle elinden geldiği kadar kalk kalk yürü allahın izniyle hemen geçer ağrılar 💁🏻♀️
Meltemak35 dilek6 aynen doktor hangi tarih olsun deyince tuhaf hissettim sanki bebegin kaderiyle oynuyormuş gibi😁 inşallah sağlıkla gelsin minisler
dilek6 2cucukanasi doktorum spinal yaparız dedi bende olur dedim çünkü bebeği merak ediyorum ve o ilk anı yaşamak istiyorum ☺️ Dediğin gibi gayret edip bol bol yürümeye çalışcam herkes kahve içmeyi öneriyor sen ne düşünüyorsun bu konuda etkisi olur mu baş ağrısı için
2cucukanasi dilek6 o ilk an paha biçilmez zateennn eridim şimdi oğluşumu hatırladım 🥰 kesinlikle kendine granül kahve götür en az 3 4 bardak iç ve yürümek için ilk kalkışında kafanı asla yere eğme havaya bak hatta öyle söyliyim ben ilkte kompostoyu akıl edememiştim sonradan getirttim gaz için mutlaka kendine bir kavanoz kayısı kompostosu götür hiç baş ağrısı yaşamadım sanırım bunlar sayesinde baştan hemşireler çok söyledi çünkü kahvem bile yoktu aldırdılar 😊 göğsünde hassasiyet yada sızma var mı şimdiden
Pinkk Bugün itibariyle ben de 36+0 oldum.Dogum şeklim henüz belli değil, cmts kontrolümüz var o zaman belli olur heralde. Ben normal istiyorum ama nasıl en sağlıklı olacaksa öyle olsun. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💐
dilek6 Pinkk senin ve bebeğin için en güzeli en hayırlısı olsun inşallah 🥰 seninde bu cumartesi net belli olur o zaman çatı kontrolü 37 yapıyormuş bazı doktorlar öyle demişlerdi 🌸
dilek6 2cucukanasi geçen ay şeffaf bi göğüs akıntısı yaşadım bide bi ağrı oluyordu şuan yok ama sanırım fark etmeden akıyor çünkü üstümü değişirken ğöğüs ucumda birşey kurumuştu kalmış gibi bir pütürlük oluyor üstünde
dilek6 Lajic evet hazır bi kaç gün önce arabayı iç dış yıkamaya verdim ve valizleri arka koltuğa koydum her hangi birşey olsa direk hastaneye gitmek için eşim yok doğum belgesi atınca babalık iznine çıkabilecek o yüzden stresliyim 🥲☺️ Diğer türlü uykuya dalamıyorum vajina bölgemde anlamadım ağırlar saplanıyor iğne batıyor gibi sancılı bel ağrım artı bide aşırı saf temiz akıntım oluyor enfeksiyon değil eminim çünkü ama şu son bi haftadır yoğun akıntı var bende
2cucukanasi dilek6 göğüs için krem alıp kullanmaya başlamanı öneririm göğüs uçların yumuşayıp emzirme zamanında yara olması parçalanması durumunu çok daha hafif atlatırsın zeytinyağı da sürebilirsin