Bende perinatologa gidiyorum haftalık takipteyim 2 haftalık gerilik var diye düzenli randevumu da doktordan çıkınca alıyorum gerçekten de güzel ilgi var 15-20 dk inceliyorlar yanlarında hep doktor asistanlarda oluyor onlara anlatıyorlar ilk kIzım sezaryen olduğu için buda öyle olacak ama orda düşünmüyorum Doğum zamanı kendi özel doktoruma gidicem orda bi kadına denk geldim baştan sona kesmişler kadını birde dikişleri açılmıştı onun için gelmişti birde ameliyat halinde hiç uyuşmamış hep hissettim dedi gözüm korktu açıkcası ama muayene konusunda çok iyi memnununum normal Doğumum olsaydı devam ederdim