ayse-huseyin16 Saelif bizimde haftaya kontrolümüz var ☺️ 32+1 33 de kontrole gidicez çok heyecanlıyım acaba bizimki kaç kg 😍 ilk doğumunuz normal miydi acaba yada eğer normalse doktor doğum pozisyonu hakkında bilgi verdi mi dönmüş müydü 🤔
Saelif ayse-huseyin16 sezeryandi ikinciside sezeryan 28 haftaliken bebek normal dogum pozisyonuna gecmisdi ama simdi yanlamasina gecmis
begonvilko Saelif ben de bugün 32 oldum. Geçen hafta gitmiştim kontrole, 1600 gr’dı daha çocuğum 😂 iki hafta sonra yeniden gideceğim bakalım kilo almis olacak mi 🥰
erdem_agah Saelif ben pek iyi durumda değilim bu aralar. Bugün karnımda kasilmalar var sali da kontrole gidicem aşırı merak içindeyim. Çocuk değil de ektra sağlık sorunlarim cok oldu bu ay hala da devam ediyor 🤦 32. Haftadayiz
Saelif Serapmehmet_19 mahsallah benimde ilk gibi heycanliyim cunku ilk cocumla 2 ci hamileligim 8 sene var 😍
Serapmehmet_19 Saelif ayy araya baya zMan girmiş ne güzel daha bi heyecanlıdır haliyle, sağlıklıca al kucağına inşallah canım 😍😍🤲🏻