Srp22 Bana 100lük yaptılar bugün dayanamadım 10dk sonra çıkardım, doktora yönlendirdiler apar topar o da dahiliye yolladı evdeki değerlerr göre gayet iyisin sende şeker yok dedi adam hatta ilk şeker yüklemesine yanlış ölçülmüştür bu dedi şok oldum , öylece atlatmış oldum bu serüveni😵 size de çoook geçmiş olsun 🙏🏻