Dün şeker yüklemesi yaptırdım 50mg de 142 çıktı, doktor ikinciyi istedi 100mg. Ben de evde ölçüyorum iki gündür tokluk 92 çıkıyor, zararlı diye yaptırmak istemiyorum ama doktor gebelik şekerin var ikinci testi yapmadan sana tedavi uygulayamam dedi. Aklım karmakarışık 😔