Yinehamileyim Vallaha benim bebeğime çok aldırdı koronanın başlarıydı ilaç alamıyoruz diye bağışıklığımız yükselsin istedik 23.haftamdaydım ozamana kadar bebek haftasında ilerliyordu portakal,havuç ,elma ,mandalin, greyfurt 5 lisini içtim çocuk hep 2 hafta önden gitmeye başladı ve sonuç toplu ve sağlıkkı bir bebek aldım kucağıma