Ruveyda_baskapan ekimkiz böyle durumlarda canını sıkana kadar hemen farklı bir doktora görün zaman kaybetme ! Gittin mi hatta
Zeyno36 ekimkiz canım kese için çok erken zaten ben 3000 de keseyi gördüm. İçini ferah tut artış miktarı iyi duruyor
Pcoslubiranne ekimkiz gec dollenme olmus belli ki.Az yukselmemis sadece sinirda yukselmis o kadar ben gebeligimi 100 le ogrenmistim 3. Degerim yuzde 80 artmisti yuzde 60 artmasi yeterli.Herkesin degeri firlayacsk diye bir sey yok.Şu an 9 haftalik gebeyim. Zaten bu degerlerle kese gozukmez.Doktor son adet tarihinizi baz alip oyle demistir ama gec dollenme olduysa adet tarihine degil ultrason olculerine bakilir.
ada58 bunlar doktor mu ya , cidden böyle şeyler okudukça,insanların bu kadar bilgisiz doktorların eline kaldığını gördükçe çok üzülüyorum.
Dilooss_33 Susamtanesiiiiiiii benimde değerim düşüktü dört haftalıkken kese görünmedi ama rahim kalınlığın güzel dedi. Şimdi 6 haftalığım haftaya gideceğim umarım kese görünür. Rahim kalınlığı iyise kimyasal bir gebelik olma olasılığı düşüyor mu ?
Susamtanesiiiiiiii Dilooss_33 inşallah en kısa zamanda keseyide görürsün canım hayırlı olsun☺️ Öyle diye biliyorum yanlış değilse