ekimkiz Merhaba kızlar 2 günde bir test veriyorum 12.99 - 24.89 - 48.25 çıktı 2. Kandan sonra doktora gittim kimyasal gibi duruyo kese yok dedi çok morelim bozuldu sizce doktor yanılıyo olabilir mi?
merii10 ekimkiz 48 beta HCG ile hangi doktor keseyi görebilir ki bu kdr erkenken boşuna moralinizi bozmayın gayet güzel artisiniz beta 2000 lerin üstü oldgunda kese görünür
Deletedmom73711 ekimkiz Yine bir doktor vakası, yahu nerede görülmüş 40 küsür değerle kesenin göründüğü.🤦🏻♀️ Betanız güzel artıyor bir süre daha takip edin değeriniz 1500-3000 olmadan kese görünmez, endişelenmeyin.🙏🏻
merii10 ekimkiz önemli olan şu aşamada artışının düzenli olması 5 le öğrenip gayet sağlıklı geçirenler var ya geç dollenmedir yada erkn ogrendinz
poncikveannesii ekimkiz adet gecikmesine takılma belliki geç yumurtlmadan dolayı geç döllenme olmuş şu an 3 haftalık nerdeyse üç hafta sonra gidin kese görmeye değer gayette iki katı artıyor
Villanelle Bu değerlerle kese görünmez ki zaten. 1500 civarında vajinal, 6000 civarında karından görülebilir. Ama değerler de çok düşük gerçekten, ya çok yeni bir gebelik ya da sağlıksız
ekimkiz Villanelle adetim 10 gün gecikti daha önce kimyasal gebelik geçirdim çok korkuyorum tekrar hayal kırıklığına uğramaktan
Susamtanesiiiiiiii ekimkiz beta hgc hergün 2 katına çıkar değerleriniz çok güzel ilerliyor kese görünmesi için çok erken ama ultrasonda rahim duvarının kalınlaştığını görebilir
Dilooss_33 Susamtanesiiiiiiii benimde değerim düşüktü dört haftalıkken kese görünmedi ama rahim kalınlığın güzel dedi. Şimdi 6 haftalığım haftaya gideceğim umarım kese görünür. Rahim kalınlığı iyise kimyasal bir gebelik olma olasılığı düşüyor mu ?