Nemregn Mineccee yaa hayırlısı olsun ama çok uzun işin garip taraf çalışanım rapor aldım 40 haftada bitiyor doğmazsa ne yapacaz🙄😂
Cotanakk 38+5 yarın kontrolüm varr inşallah açılmam olmuştur çok fazla kasılmam oldu bu hafta ümitliyim 🥲 iki haftadır sancım çıkıyor 60-70 bakalım yarın ne diyecek
babypoemnur Nemregn yengem 2 kızını normal doğurdu biri 37 biri 38 haftalıktı üçüncü kız 41. Haftada o kadar suni sancı alınmasına rağmen doğmadı mecburi sezeryan oldu yani kıza erkeğe bakmıyor sanırım 🤦🏻♀️
Nemregn babypoemnur aman nazar etmişler kadına resmen. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah bekleriz ne yapalım
Eniseee Nemregn bende 38+1 im bugün gittim nst çektiler biraz sancı var dedi buna rağmen çatı muayenesi yapılmadı 3 gün sonra yine çekileceğim. Tahmini doğum tarihi de belli değilmiş. Her an gelebilir dedi.
Defne2018 Nemregn ilk hamileligimde bende olmamıştı canım yada bilemedim bendw sen gibi 38 haftda direk bel ve kasık agrısıyla akşam 10 kadar devam etti dogum başlıyodu yavaştan
Cansel60 Poyrazinannesi01 hayır ultrason dan baktı bebegın kafası asagıda ama dogum pozisyonu almamış dedi
lunam Mineccee eğer doğum olmazss 10 martta randevuya gidin, size tekrar rapor yazacaklar gebeliğin uzadığına dair. Sonraki raporunuzdan gitmiyor yani 😊 ama o gün randevu girişinizin olması gerekiyor. Ama inşallah sağlıkla zamanında doğurursunuz 🌸