duriskonunannesi denizasigi adete 1 gün kala kan verdiğimde negatifti sonra 7 gün geçti gün sonunda idrar testi yapmıştım boş hayalet beyaz çizgi vardı bunda bir anormallik var normalde böyle olmazdı diyip birkaç test daha yaptım aynısı sonra ertesi gün kan verdiğimde 140 çıkmıştı tabi o zaman da eşim sen menapoza girmişsin diye benimle alay ediyordu 😁 şimdi 2 yaş sendromlu bir kızım var çok şükür
duriskonunannesi denizasigi amin ,Allah isteyen ve anne baba olmayı hakkeden kimsenin kucağını boş birakmasin ☺️❤️
Emedko denizasigi bende adetime 2 gün kala hamile kalmıştım. Adetim 20 gün geçince kanda çıkmıştı cnm . Seninde böyle olur belki . Hayırlısı olsun inşallah
Emedko denizasigi cnm yumurtlama dönemi herkeste her zaman farklıdır. İlla ki adetin başlangıcından itibaren 15. Gün yumurtlama olacak diye bir kaide yok . Ben ovulasyon testi yaparak yumurtlama zamanımı öğrendim. Yani 26. Gün yumurtladım ben . Hamilelik olunca da adet gelmedi dolayısıyla
denizasigi HHayalll ben yaptım negatif çıktı ama daha 10 gün oldu iliskiye gireli kan testinde çıkar mi hemen olup olmadığı?
Emedko HHayalll yaptim cnm ama negatifti hep . Çünkü erkenmiş yaptığım zaman . Sonra gidip kan vermiştim artk . Kanda öğrenmiştim hamile olduğumu.
HHayalll denizasigi ay bilmiyorum ki canım, kadın doğumdan ziyade baş dönmem , midem bulandı var diyip acilde gebelik testi ver olmadı 1,5 saate falan çıkıyor, olmadı bende öyle yapicam😄