denizasigi Miray31 evet aynı karnım çok sis ve kasıklarım ağrıyo test yaptım negatif ama adet olamadım halen 5 gün geçti
Gunesveay denizasigi bu ay bir ilişki mi geçirdiniz? Belki daha önce kalmışsınızdır eğer bir ilişki olmadıysa olduysa erken gebelik testi ve normal test deneyin derim ama egerki bi kere ilişki oldu diyorsan çok erken biraz daha bekle
HHayalll denizasigi bende aynı durumdayım adet olacak.gibi kasiklarim bir haftadır ağrıyor ve bugün 3. Gün gecikmedeyim, sabah normal test yaptım negatif, normaldede bu kadar erken sancı vs olup geciktigide olmamistir anlamadım gittii
duriskonunannesi denizasigi ben de senin gibiyim şurada bekleyeyim hangimiz önce regl olacak , normalde 26 günde bir olurum bugün 30. Gün hala gelen giden yok kan testim idrar testim herşeyim negatif 🙄
denizasigi duriskonunannesi ooy oyy cok stresli bi durum yaaa olsakta rahatlasakk iştah çok açıldı her şeyi yiyesim geliyor su an 😂
Betul_94 duriskonunannesi biliyormusun bendede aynı durum 27 si bat 28i kan tahlili verdim kan da test çubuğu da negatif 0.32 adet olmadım yani benimde hamile olma dururum varmı insan strese giriyor ama bende 10 15 gün geçsin adet olmaSam kan verecem
duriskonunannesi denizasigi bir açık bir kapalı sindirim problemi de var kasık ağrısı oldum olacam hissiyatı ve duygu durum bozukluğu benim normalde erken gelir geç gelmez bir gün bile gecikse sinir topu olurum şimdi de herşeye oturup ağlıyorum iyi gelmiyor 😁
denizasigi duriskonunannesi hic sorma ayyy ben de öyle ağlıyorum durduk yere her şeye oyy çok sıkıldım 😂😂😂
duriskonunannesi denizasigi on gün geçsin onu bekliyorum ilk gebeligimde de 8 gün geçtikten sonra ortaya çıkmıştı hamileyim diye 10 güne kadar olmadıysam yine doktora gidecem bu kez menapoza girdim sanırım diyecem geçen ay da adet kanaması azlığından gitmiştim 😁
denizasigi Betul_94 ben de vercem kan ya cidden 5 gündür tık yok ben de de cok gerginim sivilcem falan çıktı kask ağrım şişlik vs var ama olamıyorum halen 🙄
duriskonunannesi Betul_94 aynen 27 siydi benim de senin benimkinden yüksek çıkmış ben dün de test verdim 0,1 yok ortada bir şey bizlere noldu bilmiyorum bir anormallik var 😬
Betul_94 denizasigi insan stres oluyur ama olmamak lazım çünkü olacak olan oluyor Rabbim hayırla güzel haberle sonuclandirsin
Arzz denizasigi annemde ben ders çalışırken beni dinlemiş çocuk gelişimi mezunuyum bu arada adete bir hafta kala hamile kalınmaz diye anne olacak yaşta abla oldum bu sayede
denizasigi Arzz aa aaa ciddi misin ablalik ne güzel ben de ablayim 18 yas var kardesimle aramda ♥️♥️ biz de adete 1 hafta kala iliski yasamistik ama hamile kalır miyim bilmem yumurtlama dönemim değildi ama bilmiyorum ya