1oguzannesi Deletedmom623737 ayy çok sevindim sizin adınıza rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏❤️ darısı bizlerin başına hayırlısı ile bizde kavuşur muyuz acaba 😊
1oguzannesi Busra2013 kaçıncı haftadasın doğum korkun vardı seninde benim gibi yendin heralde dogursam diye dolanıyosun 😂
uzumcekirdegi Busra2013 korkma zaten sık sık kontrole gidiyorsun. Hareketlerini de hissediyorsun hiç korkma. İnsan son zamanlarda her şeyden korkuyor ama içimizi ferah tutmalıyız
Busra2013 uzumcekirdegi hareketlwri azsldi zar zor hissediom oda kendini bole gerdirio tekme vs yok ysni
uzumcekirdegi Busra2013 ben de 36+2 deyim. Hareket bir gün fazla bir gün normal. Doktor ilerledikçe daha da azalır demişti zaten.
nlycltk Deletedmom623737 bende 20 gün önce oldum bol bol yürü toparlanman çabuk olur bide Kayısı hoşafı iç 🥰
sdymtl Foruma üye olduğumda en çok sizin postları, yorumları görüyordum. Hep çok sempatik gelmiştiniz bana. Çok sevindim. Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat eylesin. 🌼🌼🌼
Zambak55 Deletedmom623737 ay ben çok merak ediyorum herşeyi her zerresini rabbim size sağlık mutluluk versin inşallah canım emzirme vs nasıl yapıyorsun biraz bahsetsene çok endişeliyim bakabilecek miyim korkusu sardı beni 28.deyim ben de 😥