Busra2013 bende gittim bugun çatı muayenesi için özele gidiyodum o yapmadı sancı çıkmadı diye kanalada girmemeiş dedi ultrasondan bakıp sonra çıktım devlet hastanesine gittim oraya 1kere gitmiştim acilden giriş yaptım baktılar çatı için dedi bbek kanala yerleşiyo 1 haftaya doğum olur dedi ama açılmam yokmuş olsa duramaSın dedi hissedersin