Crcs Deletedmom_85 klasik çay bardağı 100 ml. Yani ondan 2 bardak klasik su bardağı ölçüsü oluyor. Büyük olanlar değil ama.
Ba_momss Deletedmom_30 bende yapamam ya bı kek yapayım derim bı sürü şey bulastiririm annem 10 dkka çatal la karıştırır efsane yapar ben 1 saat uğraşırım mikserle falan kurabiye çıkar anca 😂
Deletedmom_85 babymoomss tombul olan dimi ince belli değil. Fotoğraf hemen yüklenmiyor o yüzden sordum acaba ince belli mi çıktı karşına dedim 😄 tenkyularca
babymoomss Deletedmom_85 yok canım bende tombul olanla sürekli ölçüyorum iki tanesi tam bir su bardağı ediyor ❤️
Azizinannesi2 Deletedmom_85 sırf bunun için bir sürü normal su bardagi aldım bime 101e gittikce 😂😂 bence bir çay bardağı diğer caybardaginin yarısından 2 parmak fazlası 😂😂
Deletedmom_85 Azizinannesi2 yani iki çay bardağı ve iki parmak fazla diyorsun öyle mi hahaha 😂 cümleyi nası kurdun alllaasen
Azizinannesi2 Deletedmom_85 yok bir bucuk çay bardagindan buçuk olanın iki parmak fazlası 😂😂bende bilmiyorum nasıl kurduğumu 😂😂
Azizinannesi2 Deletedmom_35 bak istersen video atayım 😂😂inanmayan varsa 😂😂ben çok ölçü kullanmam onun ama bazı poğaça tariflerinde kullanirim 😂😂😂🤫🤫