Luckymom97 benim ilk gelen leke şeklindeydi 3 gün yaşadım toplamda bir bebeğimim etrafında kanama alanı görülmüştü bir kere kırmızı kan şeklinde gördüm o gece acilde iğne yaptırdı doktorum ve sonrasında 12. Haftaya kadar progesteron fitil ve iğne kullandım kanama olduğu içinde kan sulandırıcı iğneyi kesti doktorum ve dinlendim kalkmadım bir namaza kalkıyodum işede gitmedim raporluydum