Selin321 merhaba, benim de çift yumurta ikiz gebelik 5-6. Haftalarda 1 hafta 10 gün kadar bulantım oldu gerçi o zaman da iştahlıydım 😁 kasık ve meme hassasiyeti dışında hiçbi şeyim yok, şanslıyız bence, doktoruma sordum benim hiç belirtim yok diye normali bu zaten dedi 😇