ikizleribeklerken ikinci hemileliğim. İlkindrn alışkınım sorulara daaa bana pek soru soran olmuordu gerçi. Biraz sert soğuk duran bi imajım var. Aslında öyle biri diilim ama herkew hemen benimle konuşamıor. Ondan çok fazla lafa söze geleceğimide sanmıorm 😂