Ayy zaten göbekli hamile kaldım zaten göbekli bi insanım 12 haftalığız daha aynı göbeğim duruyodu ama bu hafta resmen karnım ağrıyor yani resmen göbeğim ağrıyor ve şiştiğini hissediyorum gaz gibi dediğiniz gibi böyle giderse benim durumum hepinizden vahim olur 🤭Allah muhafaza