Yabangulu1326 Kızlar size dogurcaginiz günü söyleyeyim mi😂 ne zaman kendinizi iyi hisseder ve enerjik olursaniz bilinki ertesi güne dogumunuz var demektir cevremdekiler ve 2 doğum yapmis biri olarak test edip onaylandi 😂😂😂
babypoemnur Yabangulu1326 kendimi aşırı yorgun bitkin ve tükenmiş hissediyorum doğuramayacak mıyım yoksa 🤭😂
Esinnnasel Yabangulu1326 kız bugün çok enerjik hissediyorum yemekler hazır camasır bulaşık yıkadım astım ütü yaptım evi süpürdüm sildim market alışverişi yaptım toz aldım üstüne bide tatlı yaptım kek yaptım şimdi işimi bitirdim bu yorumu gördüm inşallah doğururum 😅
iki_minik_annesi EsilaMiracAyazEren_Moms dikkatli yiyin 40+6 olcam birazdan sabah beri 20 yi buldu yedigim ishal oldum 😁😁
babypoemnur Meryem__ karnım aşırı sertleşiyor her gün adet sancım oluyor hatta bazen eşime adet oldum ya galiba diyorum çamaşırımı kontrol edip duruyorum 🤭 sanırım bu sancılar normal ama doğum sancısı neye benziyor bilmiyorum annem adet sancı gibi başlayıp birazcık artıyor diyor 🤷♀️
EssoSavve babypoemnur doğum sancısı girince adamı biraz yamultuyor 😅😅 adet sancısına benzemiyor ben oğlumda erken doğum yapmıştım sancıyla gitmiştim ama bildiğin doğumum başlamıştı ayaktaysan çökertiyor falan öyle bi ağrı 😁
nisan78 Gizmo90 evet aslında iyi yapmışsınız erken başlamak gerekiyor ama ben korkyrm erken doğum olursa diye
BaharE Nuroye aksine herhangi bi risk yoksa ve herşey yolundaysa normal doğumu kolaylastiriyo. Rahim açılmasını ve doğum sancılarını tetikliyor. Sperm içerisinde suni sancıyla verilen bi hormon var. Yani artık zevkten ziyade son haftalar olduğu için görev gibi bisi oldu 😂
Ilkhayat Gizmo90 bebek doğum pozizyonunu almissa 38 içinde dogurursun bol bol yürü ben 1 gün önce midye yedim ama nasıl yedim bitirdim adamın dükkanını kuruttum ertesi gün gece doğuma gittim 🤣
Gizmo90 Ilkhayat kafası aşağıda 1 cm açıklıkta var 🥰 midye zararlı diye yiyemiyorum ama çok özledim yaaa
Bihteryc Ilkhayat midye zararlı ya hamileyken yemek doğru değilki😬😬 of nasıl severim canım çekti ya doğurayım pis beslenicem çok sağlıklı beslendim bünyeme ters😂
Yabangulu1326 babypoemnur rabbim hayırlısıyla kucagina almayı nasip etsin inşallah canım kolay dogum olsun inşallah 🤲🤗
Ilkhayat Rukiye_korkmaz ben gündüz değilde akşam yemekten sonra eşim gelince sahile iner 4.5 saat yuyrurduk
ksuna33 sedefyrs1101 bu ilk oğlumu aldiigim şekil ama şu an 39+6 bitiyor hurma çikolata ve adaçayı iciyrium iki gündür bugün biraz yabancı müzik dans filan ama yok yani
Nuroye BaharE kiyamam saglikla gelsin biz kac aydir bisey yasamiyoruz benim ki korkuyor benim de canim hic istemiyor zaten 😂 ama ogrendiklerim iyi oldu umarim bir cirpida biter 💐💐