hasbetul Maviii zor oluyor mu acaba bana da yarın yatış verdiler suniyle doğurtcam seni dedi dr 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aysetasdelen Gizmo90 Yanlışlıkla kahve döktüm beyaz halıya uzun uzun sildim nişan geldi 2 gün sonra yani 28 şubatta doğurdum:)
Ba_momss Gizmo90 Anca kurtardı 😂😂 ama adaçayı ni dene bı bursa birisi denemiş doğurmuştu ya bulamadım adını şimdi de. Ama çokta doguramiyorum deme strese girip öylede gelmiyo bence aman ne zaman gelirse gelsin de bu günlerin iyi çünkü 😂😂😂😂
Gizmo90 Azize64 oy maşallah ne güzel 4 saatte olması inşallah benim de öyle olur. Ne kadar yürüdün günlük canım
Azize64 Gizmo90 en az 3 4 km yürüdüm belki daha fazla bence ağrım olmasına rağmen yürümem iyi geldi diye düşünüyorum
Gizmo90 babypoemnur ahhha ben de sanki hamile olan ben değilim gibi geliyor 😂😂 sanki arkadaşım hamile de onu bekliyor gibiyim 😂😂
Yesemmin 40 tayız yapmadıgım kalmadı bi oturusta bi tam anans yiyorum hurma yiyorum en az 60 -100 squat cekiyorum ilişki desen oda var perine masajı var plates topunda zıplama bar gelen giden yok 😅
ZeEr_09 Gizmo90 hic birbsey yapmadim 😀hic beklemedigim anda 2 saat icinde dogum yaptim sanci ile birlikte normal dogumla.. ben sezeryan gunu almistim ki kuzucum o gunden 5 gun once geldi…38+4te oldu dogum…ins saglikla sizlerde dogurursunuz..
Gizmo90 nisan78 perineye 34. Haftada başladım Haftada 2 ya da 3 kez yapıyorum doğumu başlatır mı bilmiyorum ama çatı muayenesinde işime yaradı galiba 🥰
Gizmo90 nisan78 perineye 34. Haftada başladım Haftada 2 ya da 3 kez yapıyorum doğumu başlatır mı bilmiyorum ama çatı muayenesinde işime yaradı galiba 🥰
nisan78 Gizmo90 evet aslında iyi yapmışsınız erken başlamak gerekiyor ama ben korkyrm erken doğum olursa diye
Meryem__ babypoemnur karnında sertleşme oluyor mu adet sancısı gibi sancılarım oluyor normal mi 22 günüm var
babypoemnur Meryem__ karnım aşırı sertleşiyor her gün adet sancım oluyor hatta bazen eşime adet oldum ya galiba diyorum çamaşırımı kontrol edip duruyorum 🤭 sanırım bu sancılar normal ama doğum sancısı neye benziyor bilmiyorum annem adet sancı gibi başlayıp birazcık artıyor diyor 🤷♀️