EsilaMiracAyazEren_Moms Ozlem2206 Yani çok değil birden açılma yapmasın her gün 3-4 tane yesen yeter.
Ozlem2206 Feyza-nur yalan o ya ölümüne cam kapı perde yerleri elle silme halıları taşıdım serdim kaldırdım hangar gibi balkon yıkadım yok anam bugün nstye girdim sıfır sancı çatı maueyensi oldum belki bi ümit bekliyorum kanama falan olmadı daha sancıda yok olsa şimdiye olurdu kaç saat geçti üstünden 😅
Bryunetka Ozlem2206 Çatı muayenesinden sonra açılma kesin oluyor mu ki acaba? Yani neden öyle dediniz onu öğrenmek istiyorum 🙈
Antevortes Bebegimvebennnnn antalyada belma donertas ama dogum icin devlete karar verdik kismetse. O meryem ana otu vs bu tarz seyleri cok onerir. İnsallah kolaycacik dogururuz
Azize64 Gizmo90 bol bol yürüdüm canım eşim sağolsun özellikle son aylarda yürüyemiyorum ağrım var dedikçe yürüttü beni zorla onun faydası olduğunu düşünüyorum 4 saatte yaptım doğumumu
Gizmo90 Azize64 oy maşallah ne güzel 4 saatte olması inşallah benim de öyle olur. Ne kadar yürüdün günlük canım
Ziba Azize64 eşinize helal olsun vallahi. Benimki hafta icleri cok yoruluyor eve gec geliyor diye cikmiyor benimle. Hafta sonlarida bi pazarim var birak dinleneyim diye çıkmıyor ben bu durumda ne yapmaliyimkiii yanlizda cikasım gelmiyor. Haberlede surekli kopekler birilerine saldırıyor cok korkuyorum o haberlerden biri ben olucam diye.
Zeyleysu Maviii suni sancı deneyiminiz nasıldı bana da öyle yapacaklar günüm geçti ve bebeğim kilolu ama korkuyorum çok uzun sürüyor ve daha acılı dediler korktum ama bebeğe zarar veriririm diye daha da beklemem uygun değil 🥺
merveyildrm Zeyleysu çevremde suni sancı alanların çoğuna o acı çektirilip en sonunda sezeryana alınıyorlar. Sizin yerinizde olsam riske atmaz direk sezeryan yapardım bebeğinizde iriymiş.
deenizzk Zeyleysu ben de aynı durumdaydım bir cm açılma ile suni sancı denedik. 6 saat sancı çektim açılmam artmadı. Bir cm bile artsaydı daha sürdürecektim. Bugün sezeryan ile doğduk 😬 hayırlısı olsun inşallah
Semaan Gizmo90 vallahi ben son 3 ay koşu yaptım ama 41 haftayı buldu cocuk kakasını yaptı normal giden doğum sezeryana döndü cocuga baglı gelecekse geliyor zaten🤣🤣
babypoemnur Gizmo90 38+1den yazıyorum 36. Haftamdan beri squat ve hurma deniyorum gelesi yok bizim oğlanın 😂 ilk doğumum olacak kısmetse hiç doğuracak gibi hissetmiyorum kaburgalarımda hala şiddetli baskısı var kanala girmedi galiba cumartesi kontrol var bakalım 🤷♀️
Gizmo90 babypoemnur ahhha ben de sanki hamile olan ben değilim gibi geliyor 😂😂 sanki arkadaşım hamile de onu bekliyor gibiyim 😂😂
Meryem__ babypoemnur karnında sertleşme oluyor mu adet sancısı gibi sancılarım oluyor normal mi 22 günüm var
SIDDIKA Gizmo90 ilk bebeğim günü geçti suni sanciyla doğurdum İkincisi bebisimi çok dua ettim kendi sancım olsun diye 39. 4 günü sabaha karşı ağrım tuttu 9 gibi hastanedeydim 11.bucuklarda bebeğim doğdu Üçüncü bebeğimde yeni gelen doktor kabul etmedi beni bebeğin kilolu risk almam dedi baska doktora basvuru için gittik 38. Haftamda ve nst de sancı çıktı doktok acilmanada bakalım dedi ve açılmam 3 santim küçük bir suni sancı takviye ve 2saat içinde bebeğim kucağıma aldım Yani tecrübe bile kar etmiyor ne zaman ben geliyorum diyor ozaman doğuruyorsun 😂😂😂😂😂
Lulikli Birseniz ananas erken doğum, düşük tehdidi yapabilir diyorlar çok tüketilince ama bilemiyorum
scentburcu61 Birseniz hayır değil ananas bende yiyorum bir iki dilim Birseniz hayır, aksine faydalı ödemi de atar bir iki halka şeklinde yiyorum bende 1 sene diyetisyenimle çalıştım mide bulantılarımın geçmesini bekliyorum bu dönemde de çalışmayı düşünüyorum 14+2 benimde 😊
Antevortes Birseniz hamileligin baslarinda yemeyin diye okudum. Bi kereden bi sey olmaz insallah bende cok severim ama 36. Haftadan sonra yiyecegim
Zehrakhr Nur_ersy0 yurt dışımda bi çok kaynakta ve burada bi kaç formda okumuştum kasılmayı sağlayıp doğumu başlatıyormuş meyve suyuna bi yemek kaşığı koyup içiyorlar ve akşamı doğum başlıyor
Lulikli Gizmo90 38+0ım benim doktorum günde 7-8 hurma ye, squat yap, merdiven in çık, yürüyüş yap ama ağrım var diye bırakma hemen sağlam yürü dedi. Papatya çayı, adaçayı gibi çaylar iş dedi.
nisan78 Gizmo90 ben yurtdışında tüm burda en çok perine masajı öneriliyor çok işe yaradigi söyleniyor benim henüz 34. Hafta 37 de yapmaya baslycm
Gizmo90 nisan78 perineye 34. Haftada başladım Haftada 2 ya da 3 kez yapıyorum doğumu başlatır mı bilmiyorum ama çatı muayenesinde işime yaradı galiba 🥰
Gizmo90 nisan78 perineye 34. Haftada başladım Haftada 2 ya da 3 kez yapıyorum doğumu başlatır mı bilmiyorum ama çatı muayenesinde işime yaradı galiba 🥰
ozdkubra nisan78 perine doktorum 37 hafta sonra başlattı hiç esneme yoktu şuan 39+5 deyiz esneme başlamış biraz açılma olmuştu daha önce hiç acılmam yoktu
ksuna33 sedefyrs1101 bu ilk oğlumu aldiigim şekil ama şu an 39+6 bitiyor hurma çikolata ve adaçayı iciyrium iki gündür bugün biraz yabancı müzik dans filan ama yok yani